Telia er det navnet på nordiske telekom selskapet som var omorganisert fra opprinnelige NetCom fra året 2016. Telia kundeservice betjener kunder med ca ett tusen faglig oppdaterte ansatte. Selskapet regnes som ledende 4G nett baserte leverandør og betjener nesten 2 millioner kunder. 5G tjenester er allerede i planer å sette i gang snarlig. Nordiske konsern har gode tilbudt både for private aktører og bedriftsmarkedet. De siste omsetningstall ligger på omtrent 9 milliarder NOK. Rimelige priser og lett tilgjengelig Telia kontakt gjør selskapet attraktivt og effektiv med moderne Telia telefon løsninger for kresne kunder.
Norske nettselskap har opptjent gode rykter blant kunder takket være gode kundeforhold og avanserte løsninger. Telia Norway har ulike service og svarer på de mest etterspurt spørsmål via Telia kundeservice:
Selskapet er i gang å dekke sine kunder på alle fronter. Dermed har mobilleverandør utviklet forskjellige kontakt måter:
Telia kundeservice Norge har sine representanter i de fleste regioner som:
Telia Norway har inngått avtale med 64 butikker for å ha Telia kundesenter fordelt på områder som Østfold, Oslo, Vestlandet, Midt Norge og Nord Norge. Gjennom Telia kontakt har du informasjon om gyldige åpningstider for disse.
Du har allerede fått nok oversikt på hva Telia driver med. Det er også greit å kunne vite litt om det service selskapet tilbyr for kunder via Telia telefonnummer. Det handler om Telia driftsmeldingen som:
Telia kundeservice sørger for at alle kunder for det de trenger. Derfor gjør selskapet enkelte språk valg. Det er også andre skandinaviske store kunder andel, Telia kundtjänst på svensk. Det finnes faktura adresse for Telia kontakt i Sverige som Solna, 16994, Financial Services AP
Telia jobber tett for effektiv samarbeidet med sine partnere fra andre land.
0 Comments