Hvordan kan du kontakte Telenor kundeservice via telefon så rask som mulig?
Hvordan finner du kundeservice Telenor?
Telenor er et norsk basert selskap som driver med å tilby mobil telefoni, internett og TV tjenester for kunder både over Norge og de andre Skandinaviske land. Du kan finne Telenor kundeservice representanter over hele verden. Det går også an å henvende seg til den nærmeste kundeservice.
Telenor regnes som et selskap med lang historie og det eldste i sin slag i norske telefoni industri. Selskapet stått helt i utspringet for mobil telefoni etablering. Det var dannet siden 1855 og vært med på alle slags industri utviklinger og ikke minst utfordringer gjennom tiden. Til daglig har Telenor over 33000 ansatte på verdens basis over 12 ulike land. Alle tjenester leveres fra 10000 Telenor registrerte stasjoner til daglig.
Telenor leverer internet og mobil for 3G og 4G og har mål for å tilby snart 5G baserte tjenester.
Det er de siste tallene som viser hvor godt ligger Telenor i markedet for året 2017:
- Omsetning – 6,509 mrd NOK
- Antall mobilkunder – 2 994 000
- Antall kunder høyhastighets BB – 625 000
- Antall kunder fasttelefon – 491 000
- Antall TV-kunder – 546 000
Hva er egentlig Telenor kundeservice?
Telenor har vært til daglig en stor og trygg aktør i mobil internett bransje som har fått gode rikter blant kunder.Telenor går stadig i utviklingen og satser på nye produkter og tjenester. Det er mulig å finne fram alt som en er interessert i gjennom nettbaserte hjemmeside og med å få direkte kontakt med kundeservice representanter.
Telenor driver i samsvar med internasjonalt lovverket og tar ansvar for virksomheten og alle tjenester som selskapet tilbyr. Det går også an å lage en avtale for å være fast kunde. Det spiller ingen rolle om en er privat eller offentlig aktør i markedet. Telenor skaper gode og langsiktige relasjoner med alle kunder. Alle Telenor kunderepresentanter er pålitelige, raske og imøtekommende.
Leter du etter Telenor kontakt? – Du kan komme lett i kontakt med Telenor online representanter og henvende deg til Telenor mobil kundeservice
Telenor bryr seg om hva kunder ønsker seg og for å legge til rette mest moderne og avanserte mobil og internett teknologi. Telenor kontakt center er åpent de fleste av dagene. Det står klar informasjon på åpningstider for de nærmeste center og det går også an å ringe kundeservice for å finne det en lurer på. De fleste kunder har anledning til å ta kontakt med Telenor online service representanter via chat samtale.
Åpningstider for Telenor kundeservice er:
- Mellom 8 og 20 norsk tid via Telenor telefonnummer henvendelse 91509000 og 91505000
- I løpet av tre virkedager ved e-mail førespørsel for å bruke spesiel førespørsel skjema ellers umiddelbart via direkte chat på Telenor nettside som en finner på høyre siden i vinduet telenor.no/privat/kundeservice/kontakt/e-post.jsp
- Mellom 8 og 20 norsk tid i hverdager og mellom 10 og 20 i helger ved å kontakte Facebook kundeservice representanter facebook.com/telenornorge.
Hvilke informasjon kan du få for å kontakte kundeservice Telenor via telefon?
Før du kommer til å kontakte Telenor online ellers via telefon, velg hva du ønsker å kontakte Telenor om.
De fleste spørsmål som en kan løse for å kontakte kunderservice Telenor er følgende:
- Hvordan kobler en til og fra Telenor tjenester
- Hva Telenor kundepakke innholder og hva slags tjenester går det inn på
- Hvordan går det an å avbestille tjeneste og løse eventuelle utfordringer
- Hvor mye koster bestemte tjenester og om det finnes noe rabatter eller tilbudt med gjeldende aksjoner
- Hvilke type betalings måter har Telenor
- Hvilket prosedure en bør følge ved å klage
- Hva skal en gjøre hvis den reiser til en annen land
- Hvilke vilkår finnes det for private kunder, offentlige, ulike type bedrifter og selskaper
- Hvilker produkter tilbyr Telenor. Hvordan går det an å skaffe seg en
Telenor kundeservice går alltid i takt med tiden for å møte mest krevende kundens behov og gjør kommunikasjon som enkelt og effektivt som mulig.
3 Comments
Submit a Comment
You must be logged in to post a comment.
Mitt navn er Torbjørn Storelvmo.Sørsiveien 125. 9310 Sørreisa . mitt tlf nr er hos Dere 92618344. Jeg vil ha fjernet Plussforsikring etter SWAP-utløp nu straks (10.04.2019) samtdig vil jeg ha fjernet tvilling fra samme dato! Håper at noen kan lese dette hos Telenord snarest og gjøre noe med det! Er irretert på telenord! skifter snart mobil leverandør hvis ikke dette blir oednet opp i .
Hilsen Torbjørn Storelvmo
Dårlig norsk i artikkelen som forteller hva Telenor kundetjeneste består av. Er det oversatt fra engelsk med Google translate?
Jeg har fast-telefon med kabel hos Telenor.Hva skjer med det tilbudet etter at jeg har forstått at
kabelnettet ikke skal repareres lenger?
Får vi beholde denne tjenesten framover?
Mvh.
Gunnhild Grindheim