Scandinavian Airlines System — Det er en integrert del av den skandinaviske luftfart infrastrukturen, som har en pålitelig flåte, kvalifisert SAS kontakt og kundeservice SAS.
Samarbeidet mellom de tre flaggskipene i SAS Norge, Sverige, Danmark var starten på selskapets aktiviteter i 1946. Det forenede selskapet ble endelig etablert i 1951, og allerede tre år senere ble det den første transportøren i verden for å foreta transpolare flyvninger. I fortsettelse av utviklingen av flyreiser nettverk over Nordpolen fra de skandinaviske landene til Europa, USA, tok selskapet et annet viktig skritt om utviklingen av verdens luftfart i historien i 1997. Selskapet har skapt Star Alliance sammen med fire internasjonale operatører. I dag er det den eldste, største og mest anerkjente flyselskap alliansen i verden. Selskapet organiserer flyreiser til mer enn 1300 destinasjoner over hele verden.
Hovedideen til SAS forretningsmodell— skape et tett nettverk av flyruter i Skandinavia ved å forbinde små bosetninger med større byer, og la passasjerer raskt komme til de største byene i Europa og USA.
Selskapet tilbyr et stort antall hyppige rutefly til alle mulige destinasjoner: både passasjer og frakt. Store strømmer i viktige områder arbeider takket være sin egen styrke. Partnere fra den region som selskapet leier luftfartøyer involvert for mindre strømmer. For å øke attraktiviteten til selskapets tjenester til kunder, tilbyr operatøren dem deltakelse i EuroBonus-programmet. I henhold til vilkårene, mottar hver passasjer bonuser uavhengig av hvilken type fly de har (turist, bedrift, frakt). Etter å ha akkumulert en viss mengde, kan du bytte dem til en billett.
Ved å organisere lufttransport i SAS Norwegian og i verden følger flyoperatøren tre grunnleggende prinsipper:
Selskapet beholder kunder ved å tilby svært oppmerksom service, som er en nasjonal funksjon i skandinaver. Selskapet lytter ivrig etter kunders ønsker, spesielt de som reiser ofte, uansett type tur: forretningsreise, reise eller fraktfly.
Luftfartsselskap tilbyr flere kanaler for SAS contact med kunder, som er differensiert avhengig av nye problemer:
Salgsenter SAS tlf | +45 7010 2000 |
Bedriftssalgssenter | +45 3232 6633 |
SaS kundeservice Norge | |
SAS kundeservice mail |
Du kan kontakte kundeservice når som helst på dagen. Men enkelte kommunikasjons kanaler fungerer på en bestemt tidsplan:
Kontakt SAS | Mandag-fredag: kl. 7:00 til 19:00 Lørdag: kl. 09:00 til 17:00 Søndag: kl. 10:00 til 19:00 |
SAS kundeservice telefon | Mandag-fredag: kl. 08.00 til 17.00 |
Tilbakemeldingsskjema | Døgnet rundt |
Post | døgnet rundt |
SAS kundesenter svarer til en rekke kundenes spørsmål. Oftere spør slike spørsmål:
Kundeservice SAS er klar til å svare på andre spørsmål om tjenestene som tilbys. Ta kontakt med SAS kontakt og spør ditt spørsmål.
0 Comments