Hvordan finne NSB kontakt og ta kontakt med NSB kundeservice

NSB er et innovativ selskap med godt NSB kundeservice

NSB er fremragende og innovative konsern  som skaper og betjener togtrafikken over hele Norge. Den selskapet sørger for at folk får sikkert og punktlig tjenester for alle behov og til en hver tid. NSB dekker de fleste områder i landet og har mange forskjellige ruter som passer kunder flest. NSB består av Norske tog, NSB Persontog med ansvaret for togtrafikken, Bane NOR som passer for stasjoner og dens infrastrukturer. Norske jernbane og tog er miljøvennlige og ISO sertifiserte. Den konsern jobber kontinuerlig for å forbedre sine tjenester og derfor NSB kundeservice tilbyr full oversikt over det en kunde har lyst å finne på. Omsetningstall for siste åtte måneder fra 2017 utgjør 9 841 mln NOK og selskapet driver med gode resultater på nivå av 639 mln NOK.

Det finnes flere måter å kontakte med NSB i tillegg til NSB telefon og NSB chat

NSB tilbyr ulike variasjoner kunder kan ta kontakt med som passer mest deres behov og mulighet:

  • NSB kundesenter + 47 61 05 19 10 Mandag- Fredag kl 00 – 23.00 norsk tid , Lørdager  kl 08.00 – 21.00 og Søndager 09.00 – 23.00.
  • NSB chat ved å trykke på tilsvarende knappen på NSB hjemmeside med relaterte åpningstider som for NSB kundeservice.
  • NSB tlf sentralbord + 47 23 62 00 00.
  • Hvis du er journalist, kontakt gjerne NSB telefon + 47 88 00 10 00.
  • Alle mulige spørsmål knyttet til før reising sendes gjerne til [email protected].
  • Når du er allerede på tur og det har kommet spørsmål, behandles disse via [email protected].
  • NSB hoved postadresse, Oslo 0048 Posstboks 1800 Sentrum.
  • Besøkadresse finnes på, Schwegaards gate 23, Oslo 0191.

NSB kontakt kan en finne gjennom online nett baserte linker

Du vet allerede hvordan å ringe NSB per telefon, nederst får du listen overfor andre kontakter NSB er tilgjengelig på:

Letter du for mer NSB informasjon?

NSB hjelper både nye og allerede etablerte kunder å finne ut alle opplysninger de trenger:

  1. Hvordan å bestille og avbestille billetter.
  2. Hvilke ruter som gjelder, avganger og ankomster med gyldige rutetider.
  3. Ulike priser og rabatter til enhver anledning.
  4. Hva er begrepet NSB informasjonskapsler.
  5. NSB kontakt er behjelpelig å søke om refusjon www.nsb.no/om-nsb/kontakt-oss.
  6. Det går an å etablere SIN SIDE og skape lett vei til NSB informasjon.
  7. Hvis en glemt eller mistet noe, det er mulig å ta kontakt med NSB kundesenter i kontorene som ligger på hittegods i Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim.
  8. Hvilke tilbudt gjelder for småbarns foreldre og funksjonshemmede mennesker.
  9. Hvordan NSB kundeservice løser utfordringer med forskjellige bagasje størrelse.
  10. Er det lovlig å reise med dyr og hvilke betingelser som gjelder da.
  11. Hvor godt er hastigheten på Internett i NSB, er det gratis eller betalt tjeneste.
  12. Hvilke mat kan reisende kjøpe på toget.
  13. Tilgang på forskjellige NSB pakke, dvs komfort, enkelt, familie og overnatta plasser.

NSB siste tall for året 2017 viste at hele 96 prosent kom uten forsinkelse og det utgjør svært gode resultater. Når det oppstår forsinkelser på grunn av uvær, dårlig signaler ellers strømbrudd, er det lett å få informasjon fra NSB kontakt. Nordisk tog konsern er kåret til attraktivt arbeidsplass og ligger i de første lukrative 100 bedrifter.Alle konduktører, veiledere, bussjåfører og lokomotivførere er grunnlaget for sikkert, effektiv og pålitelig NSB kundeservice.

Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

2 Comments

  1. senait beyin

    hei
    jeg vil spørre om, jeg tok tog fra sørumsand til oslo hadde billet for ungdommen mellom 25-30år billet,
    jeg er 35år
    en som jobber på nsb så jeg må betale siden billetten for ungdomme.
    jeg betalete over 100kr
    men han tok med seg billet min den måneds billet jeg hadde,
    har han rett til å ta den? med seg, siden jeg har betalt på tog ny
    hvorfor skal ha han ta billet?
    billet er ny har brukte bare en gang
    kan jeg klage

  2. Eugeniusz

    Jeg onsker tilbakebetaling for det avlyste toget den 22/10/2019.Referanse:1XC53JGS

Submit a Comment