Norwegian er navn på nordiske flyselskap som var opprettet i 1993. Siden har selskapet utvidet 500 ruter over hele verden . Gode resultater når reiseselskapet på å betjene omtrent 80 av alle billetter på nettside. Det er enkelt å finne Norwegian kontakt ved hovedadresse i Norge Oslo, Oksenøyveien 3, Lysaker 1366. Norwegian kundeservice er prioritert del i selskapet av alle 9000 medarbeidere. Det er godt å benytte seg av en fra 150 reisemål til USA, MidtØsten, Karibia, Europa, Nord Afrika og Thailand. Nesten 200 moderne miljøvennlige fly er til kundens disposisjon. I året 2017 var det betjent 33 million passasjerer. Reisende velger Norwegian og dermed selskapet utformet driftsresultat på 15 millioner NOK i året 2016. Norwegian har vunnet en rekke verdens priser som trygg og innovative fly reiseoperatør i sin bransje.
Nordiske ledende reise selskapet har et mål å være behjelpelig for alle gruppe kunder. Derfor faglig oppdaterte ansatte veileder og gir råd for brede forespørsel med språkvalg for:
Selskapet har utviklet ulike måter å være tilgjengelige for kunder som leter etter kontakt Norwegian alle tiders på de fleste steder. Det foreligger de viktigste kundeservice Norwegian:
Norwegian Reward er fordelsprogrammet for kunder. Det forenkler reiser og gir mange fortrinn ved å etablere Min Side hvor en kan gjøre endringer, innsjekking, lege tilleggsprodukter, reisedokumenter og kvitteringer. Det programmet har egen blogg blog.norwegianreward.com.
Det er svært aktuelt for reisende verden rundt å vite andre Norwegian phone number kompani tilbyr. Enkelt og greit er det å ringe Norwegian kundeservice:
Hvis du har ikke funnet svar på dine problemer sjekk gjerne hva som skjer i selskapet på sosiale media. Det passer godt for den som er på fart å se på siste oppdateringer, endringer og kun enkelte Norwegian telefonnummer på linker som:
0 Comments