NetCom — merkenavn av Telia telekommunikasjonsselskap, som er representert i Norge. Selskapet tilbyr mobiltjenester og mobilt internett. Mobiloperatørdekning dekker hele Norge, selv om hovedkontoret ligger i Arendal i sør-vest for landet. Du kan velge en mobiltariff på den offisielle nettsiden, eller ved å kontakte Netcom kundeservice. I denne artikkelen finner du alt Netcom kontakt, inkludert kontoradresse, hotline telefon og offisielle sosiale medier sider (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn og YouTube). Telia Company — morselskap, som ble grunnlagt i Stockholm i 2002 etter fusjonen av to selskaper: finsk Sonera og svensk Telia. Fra 2002 til 2017 ble selskapet kalt TeliaSonera, men den 23. mars ble det gjort en rebranding, og navnet ble endret til “Telia Company”. Nå bruker 201 nasjonaliteter selskapets tjenester i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Latvia, Litauen, Estland, Spania og andre land. Selskapets kunder bruker i gjennomsnitt 11,686 terabyte mobil Internett hver måned og sender SMS (i gjennomsnitt) 435 megabyte.
I Netcom finner du 3 kategorier av varer og tjenester:
Selskapet tilbyr 3 typer av mobil tariffer:
Selskapet gir hver klient 4 fordeler:
Dager i uken | Telefon timeplan+47 924 05 050 |
Mandag | 08:00 – 20:00 |
Tirsdag | 08:00 – 20:00 |
Onsdag | 08:00 – 20:00 |
Torsdag | 08:00 – 20:00 |
Fredag | 08:00 – 20:00 |
Lørdag | 09:00 – 17:00 |
Søndag | 10:00 – 15:00 |
Hvilke spørsmål spør kundene når de ringer til Netcom kundeservice Vi har valgt 25 spørsmål som oftest stilles av kunder som kontakter selskapet. Kanskje blant dem finner du din:
Ring på hotline på +47 924 05 050 og få en gratis konsultasjon!
0 Comments