Netcom kontakt: nettside, adresse og telefonnummer av Netcom kundeservice
Hovedoppgave av NetCom
NetCom — merkenavn av Telia telekommunikasjonsselskap, som er representert i Norge. Selskapet tilbyr mobiltjenester og mobilt internett. Mobiloperatørdekning dekker hele Norge, selv om hovedkontoret ligger i Arendal i sør-vest for landet. Du kan velge en mobiltariff på den offisielle nettsiden, eller ved å kontakte Netcom kundeservice. I denne artikkelen finner du alt Netcom kontakt, inkludert kontoradresse, hotline telefon og offisielle sosiale medier sider (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn og YouTube). Telia Company — morselskap, som ble grunnlagt i Stockholm i 2002 etter fusjonen av to selskaper: finsk Sonera og svensk Telia. Fra 2002 til 2017 ble selskapet kalt TeliaSonera, men den 23. mars ble det gjort en rebranding, og navnet ble endret til “Telia Company”. Nå bruker 201 nasjonaliteter selskapets tjenester i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Latvia, Litauen, Estland, Spania og andre land. Selskapets kunder bruker i gjennomsnitt 11,686 terabyte mobil Internett hver måned og sender SMS (i gjennomsnitt) 435 megabyte.
Hvilke tjenester, produkter og tariffer tilbyr selskapet
I Netcom finner du 3 kategorier av varer og tjenester:
- Mobiltelefoner og smarttelefoner.
- Mobilkommunikasjon og 4G Internett.
- Ekstra produkter i Nettbutikk (hodetelefoner for telefoner, headset, klokker, lydhøyttalere, vesker og beskyttelsesbriller for telefoner, USB-kabler og annet tilbehør). Les mer her: https://nettbutikk.telia.no/tilbehoer
Selskapet tilbyr 3 typer av mobil tariffer:
- For barn under 16 år tilbyr selskapet to pakker: den første – for 200 MB og den andre – for 1 GB 4G Internett.
- For ungdom under 29 år er det 4 pakker: 1 pakke – 3 GB, 2 pakker – 5 GB, 3 pakke – 8 GB og 4. pakke – 12 GB med 4G Internett.
- 7 pakker som er tilgjengelige for alle har et volum på 2, 3, 5, 6, 12, 15 og 40 GB med 4G Internett.
Hvorfor nordmenn velger NetCom
Selskapet gir hver klient 4 fordeler:
- Mobiltelefoner, klokker, tilbehør og mobilkommunikasjon er alt for å være i kontakt med verden og legge vekt på deres individualitet i en butikk.
- Du kan koble til en ny mobilpakke online uten å forlate hjemmet.
- Når du registrerer deg for et smart abonnement, mottar du gratis samtaler, SMS og MMS over hele Norge (unntatt spesielle telefonnumre). Disse betingelsene gjelder for hver mobilpakke.
- Kundeservice Netcom er tilgjengelig 7 dager i uken. Tidsplanen for kundestøtteavdelingen finner du i femte delen av vår artikkel.
Netcom kontakt: offisiell nettside, adresse, sosiale nettverk og nummer av Netcom varm linje.
- Her finner du alle kontaktene i selskapet:
- Netcom kundeservice tlf: +47 924 05 050
- Elektronisk tilbakemeldingsskjema: telia.no/kontakt-oss/kontaktskjema
- Tlf NetСom for kommersielle kunder (private entreprenører): +47 924 05 051
- Hovedkontoradresse: Vesterveien 4, 4836 Arendal
- Telia offisiell nettside: telia.no
- NetCom Telia kontoradresse i Oslo: Sandakerveien 140, 0403 Oslo
- Chat-rom av Netcom kundesenter i Telia: telia.no/kontakt-oss
- Facebook-konto: facebook.com/telianorge
- Twitter-side: twitter.com/telianorge
- Instagram-side: instagram.com/teliasverige
- LinkedIn-konto: linkedin.com/company/teliacompany
- YouTube-kanal: youtube.com/channel/UCmTVHpwH3P9ygxFMSbUTvww
Når Netcom kundesenter fungererTabellen viser tidsplanen hvor tlf fungerer på NetComs hotline:
Dager i uken | Telefon timeplan+47 924 05 050 |
Mandag | 08:00 – 20:00 |
Tirsdag | 08:00 – 20:00 |
Onsdag | 08:00 – 20:00 |
Torsdag | 08:00 – 20:00 |
Fredag | 08:00 – 20:00 |
Lørdag | 09:00 – 17:00 |
Søndag | 10:00 – 15:00 |
Selskapets chatter og nummer til NetCom-telefonen fungerer på samme plan for private entreprenører.
Hvilke spørsmål spør kundene når de ringer til Netcom kundeservice Vi har valgt 25 spørsmål som oftest stilles av kunder som kontakter selskapet. Kanskje blant dem finner du din:
- Hva er et hjem Wi-Fi-nettverk?
- Hvilken internetthastighet tilbyr din bedrift?
- Kan personalet sette opp ruteren min?
- I løpet av de siste 5 dagene opplever jeg stadig feil i Wi-Fi. Hva er årsaken til dette?
- Kan jeg ha flere kontoer samtidig?
- Hvordan kan jeg betale for å bruke Internett på nettet?
- Hvordan konfigurere ruteren manuelt?
- Hvilke tariffer tilbyr din bedrift?
- Hvorfor skal jeg bruke en proxy-server for Internett-tilkoblingen min?
- Hvor kan jeg gå hvis jeg har spørsmål om mobilt internett?
- Hvor snart kan jeg endre tariffplanen?
- Jeg har betalt den månedlige avgiften. Hvorfor fikk jeg beskjed om at jeg må betale regningen igjen?
- Hvor finner jeg et Telia-forum på nettstedet ditt?
- Hva er forskjellen mellom Telia og NetCom?
- Dekker mobildekning nordlige områder av Kristiansand?
- Når og hvordan mottar jeg en påminnelse om betaling for mobilkommunikasjon?
- Jeg bestilte hodetelefoner på nettstedet ditt, men de har ennå ikke blitt levert. Hvordan kan jeg se bestillingsstatus hvis jeg mistet nummeret mitt?
- Selger du glass til iPhone-skjermer?
- Når vil du ha rabatter på Samsung Gear S3 Classic armbåndsur?
- Har du trådløse hodetelefoner?
- Hva er 4G internett?
- Penger forsvunnet fra mobilkontoen min. Hva er saken og hvordan å fikse det?
- Fungerer Netcom kundeservice tlf på søndag?
- Har du rabatter for eldre borgere?
- Kan du fortelle meg Netcom kontakt på Twitter.
Ring på hotline på +47 924 05 050 og få en gratis konsultasjon!
0 Comments