Den nye arbeids- og velferdsforvaltning er opprinnelig mening på norske statlige organisasjon NAV. Den organisasjon ble etablert i 2006 og har sine representanter i hvert eneste fylke over hele Norge. Det vil si NAV kontakt i 19 norske fylker med mange lokale avdelinger hvor du kan henvende seg med ulike spørsmål. Her får du kort oversikt over hvilke utfordringer løser NAV telefon:
Faglig oppdaterte 19 000 rådgivere gir alltid relevant informasjon via telefon NAV og svarer om alle endringer og forandringe i lover og regler.
Det viser seg at å kontakte selskapet direkte via telefon er veldig effektivt og skaper dermed gode løsnings resultater. Det er mulig å kommunisere på ulike språk med erfarne veiledere. Det foreligger informasjon om NAV telefonnummer er tilgjengelig for å hjelpe med ulike problemstillinger:
Når du lurer på økonomi eller jobb i utlandet, barnetrygd, kontantstøtte, foreldrepenger, kan du godt kommunisere med NAV chat. Åpningstider for den tjeneste er hovedsakelig Mandag-Fredag fra kl 8.00 til 15.30 norsk tid gjennom selskapets nettside uten pålogging. Både arbeidsgivere og arbeidstakere er oppfordret for den type kommunikasjon.
Det er mulig å komme til uforpliktende samtale gjennom sosiale medier som:
Arbeids og velferdsforvaltningen kontakt er tilgjengelig ikke kun på telefon, men også via adresser som:
NAV telefon tar gjerne alle henvendelser og er åpent for gjensidige samarbeidet med private, de offentlige og bedrifts organisasjoner. Den velferdsorganisasjon fordeler tredjedel av statlige årlige budsjett og derfor NAV kontakt er trygg sosial informasjon provider.
0 Comments