Arbeid med Klarna faktura, hvordan kan man få Klarna kontakt
Bank fordeler Klarna Norge
Klarna — mobil online bank, som gir påliteligheten av betalingen av Klarna faktura, utsatt betaling og elektroniske kortbetalinger, Klarna kontakt som du kan finne i denne artikkelen. Hovedtjenesten til banken er å godta butikkens betalingsanmodning og behandle kundens betaling, og dermed eliminere risikoen for selger og kjøper.
Klarna bank ble grunnlagt i Stockholm, Sverige i 2005. Bank grunnleggere — Victor Jacobsson, Niklas Adalberth og Sebastian Siemiatkowski, hvem vant premien av Handelshøyskolen i Stockholm innen entreprenørskap. Banken tiltok investeringer fra slutten av 2007 til 2019, og utvidet seg også til markedene i Europa og USA.
For 2019 har banken mer enn 2000 ansatte fra 70 land, samt over 60 millioner kunder, og over 100.000 nettbutikker foretatt transaksjoner.
Hvilke tjenester tilbyr banken: Klarna faktura
For private kunder tilbyr Klarna Norge tjenester:
- Online betaling fra en hvilken som helst mobil enhet, inkludert iPhone eller Apple Watch via Apple Pay;
- Betaling med kort i kassen;
- Betaling på kreditt med mulighet for retur av varene;
- Angi en grense for online betaling fra en konto per måned;
- Smooth app for visning, betaling og kontroll av kjøp.
For nettbutikker tilbyr Klarna no å integrere app på nettstedet som brukerne betaler for kjøp. App oppdateres automatisk og gir tre betalingsmåter: umiddelbar betaling, betaling ved mottak av varer og betaling med forsinkelse.
Klarna kontakt: sider i sosiale nettverk, offisiell nettside, Klarna chat og hotline nummer
Kontakt Klarna er vist i tabellen under:
Klarna chat for private kunder |
|
Chat på nettet for bedriftskunder |
|
Nettsted |
|
Klarna tlfhotline for private kunder |
21 01 89 91 |
Telefon linje for bedriftskunder |
21 04 96 00 |
En link til en personlig konto for private kunder |
|
En link til den personlige kontoen for bedriftskunder |
|
Svar på vanlige spørsmål fra private kunder |
|
Svar på vanlige spørsmål fra bedriftskunder |
|
Offisiell nettside Klarna online i Norge |
|
Finn oss på Facebook |
|
Side på Twitter |
|
Side i Instagram |
|
Kanal på Youtube |
|
En konto på Linkedin |
|
Mail til pressen |
|
Hovedkontor |
Klarna Bank AB (publ) Sveavägen 46 111 34 Stockholm |
Hva er arbeidsplanen for Klarna kundeservice?
Tabellen viser arbeidsplanen for sentralkontoret i Stockholm, Sverige:
Dager i uken |
Arbeidsplan |
Mandag |
08:00-18:00 |
Tirsdag |
08:00-18:00 |
Onsdag |
08:00-18:00 |
Torsdag |
08:00-18:00 |
Fredag |
08:00-18:00 |
Lørdag |
Er stengt |
Søndag |
Er stengt |
Chat på nettet for private kunder fungerer i modusen av 24/7.
Tabellen viser arbeidsplanen for chatten for bedriftskunder og Klarna telefon .
Mandag – fredag |
08:30-17:00 |
Lørdag – Søndag |
Er stengt |
Ferier |
Er stengt |
Tariffer ved å bruke kortet
Tabellen viser interessen når du betaler med et kort og når du fyller på et korts balance:
Kort bruk |
Gratis |
Utsatt betaling |
0€ Hvis du ikke betalte Klarna på den siste betalingsdagen, som er angitt i betalingsinstruksene, vil den første påminnelsen bli sendt gratis via e-post med en ny betalingsperiode på 14 dager. Med den andre påminnelsen vil Klarna trekke tilbake EUR 13,50 fra kontoen din for kostnaden for påminnelsen. For kjøp på mindre enn 20 euro, vil et gebyr på 7,50 euro bli belastet. Hvis betalingen ikke er gjort, kan disse utgiftene for inntil 2500 euro utgjøre 15% av fakturabeløpet med et minimum på 40 euro. |
Hvilke spørsmål møter støtteteamet ofte?
Klarna kundeservice vil svare på følgende spørsmål for private og bedriftskunder.:
- Hvordan kan man returnere en bestilling?
- Hvordan fungerer delvis betaling?
- Hva skal man gjøre hvis det er noe galt med produktet?
- Trenger jeg å rapportere adressen dring når jeg flytter?
- Når mottar jeg min månedlige regning?
- Hvorfor har jeg blitt belastet ekstra penger når betalingen er forsinket?
- Hvordan kan man dele regningen?
- Hva skjer hvis jeg betaler mer enn prisen angitt på regningen?
- Hva er Klarna faktura?
- Hvordan kan man få regningen?
- Hva skal man gjøre hvis fakturaen ikke samsvarer?
- Hvordan kan man slette en konto?
- Hvordan kan man oppdatere kontaktinformasjonen min?
- Hvor finner man regnskapsrapporter?
- Hvordan kan man utsette betalingsdagen på kontoen?
- Hva Klarna kontakt kan man bruke på helligdager?
2 Comments
Submit a Comment
You must be logged in to post a comment.
Jeg prøver å sende en mail om betalingsutsettelse. jeg mangler kodebrikke for å betale via nettbank.
Klarer heller ikke å komme i kontakt med dere uten samme kodebrikke, Jeg ber om en uke betalingsutsettelse på ordrenummer 109015993.
Vennligst bekreft.
Øivind Dyrhaug
41367261
Hei.Har ikke fått bekreftelse på min bestilte biletet Referanse nr 780926610525 eller ordre nr 221208 -G31