IKEA er et multinasjonal brand som var grunnlaget i Sverige i 1943. Hovedvirksomhet er møbel varehandel. I løpet av årene har selskapet utvidet omtrent 50 avdelinger over hele verden blant annet i Norge hvor første butikken var åpent i 1963. Det jobber rundt 150 tusen medarbeidere i hele IKEA konsern. En god del av disse utgjør profesjonelle rådgivere som til enhver til hjelper med veiledning via IKEA telefon, IKEA chat, brukerstøtte, og forskjellige service tjeneste for ulike gruppe IKEA kunder.De mest etterspurte spørsmål som IKEA kundeservice er behjelpelig med er:
I Norge er IKEA representert over hele landet med viktige kontorer som sprer seg i viktige regioner. Det er nødvendig å vite om åpningstider IKEA hvis du planlegger å besøke disse sentre:
I tillegg til åpningstider er det viktig å kunne IKEA kontoradresse. Da finner du lett veier til sentrer. Det foreligger adresser til IKEA i Norge som:
Det går an å komme i kontakt med IKEA gjennom ulike måter. Først og fremst det er gyldige telefonnumre for IKEA service, e postadresse, direkte kontor besøk og ikke minst chat kommunikasjon. Nederst finner du viktige IKEA kontakt måter:
Nederst finner du alternative kontakt muligheter med IKEA konsern i Norge.
Du kan holde deg oppdatert med nyheter og følge på hva som skjer i selskapet ved å finne IKEA kundeservice via sosiale medier:
View Comments
Hei, jeg ønsker opplysning om en vare fra barneavdelingen,
om stoffet den er laget av osv, fordi leken skal gis til et lite barn med astma.
Hvor skal henvende meg?
Vennlig hilsen
Jorunn Døviken
Har motatt et inkassovarsel som er fullstandig urimelig.
Antar at det gjelder kjøp av et kjøkken høsten 2018 hvor noen deler ble levert i ettertid på terminalen på Torgård i Trondheim. Disse varene hentet vi raskt etter at vi fikk melding om at de hadde ankommet terminal. Brevet fra IKEA har vesentlige mangler. Det oppgir ikke hva saken gjelder kun at vi ikke har hentet 9 varer til rett tid. Noe IKEA krever at vi skal betale 370 kr .for. Kun kundenummeret er oppgitt. Hverken fakturanummer eller ordre nummer er oppgitt. Heller ikke tidspunkter. Kopi av saken sendes både Forbrukerombudet og Forbrukerrådet. Både IKEA og Innkassoselskapet en eventuelt velger å bruke vil bli holdt både økonomisk og juridisk ansvarlige. Vi avviser fullt og helt kravet. Dersom vi ikke umiddelbart mottar brev hvor kravet frafalles går jeg videre med saken. Dette er elendig kundebehandling!
Hei, dette gjelder en innebygd stekeovn kjøpt hos dere av type elektrolux. Har ved flere anledninger det siste året oppdaget at stekeovnen slår seg på på varmluftfunksjon. Dette har tidligere vært kun korte øyeblikk, men i det siste har dette vart en stund, i går måtte vi slå av og på fysisk for å få den til å slå av.
Har og fått tatt video av dette der bryter tydelig er avslått.
Hva kan vi gjøre med dette