GET kundeservice: Lær mer om GET driftsmelding og finn svar på dine spørsmål

GET tilbyr avanserte service med GET driftsmelding oppdatering som gjør kundens hverdag lettere

GET er veletablert selskap innenfor innovasjon og verdiskapning som tilbyr  private, enkelte og bedrifts kunder fiberbaserte bredbånds nett-tv løsninger for både mobil, IP telefoni for bedriftskunder, TV og ikke minst nett-tv selv. GET fremstår først og fremst som innholdsleverandør på det skandinaviske nett-baserte markedet. GET selskapet sørger for stabilitet, sikkerthet og rask hastighet av bredbånds baserte nett tjenester  og tilbyr tilgjengelig til enhver tid GET kundeservice.

Det er lett å skape mer oversikt over GET størrelse og spredning over landet av følgende tall:

  • GET har 750 medarbeidere over hele landet
  • Det er allerede 500 000 hjemme og bedrifts baserte kunder som er tilkoblet til GET fiberbasert nettet
  • GET samarbeider og er representert i 29 regioneale partnere i Norge fra Nord til Sør
  • GET tilbyr bredt og avansert utvalget av TV–programmet for MAC, Apple TV, mobil og nettbrett med egen filkmbutikk med over 6000 titler.

Hvilke spørsmål og mulige GET problemer kan en få svaret på ved å GET kundeservice chat henvendelse ellers å ta GET telefon ring?

GET kundeservice løser følgende utfordringer og GET problemer kunder står overfor:

  • Driftsmelding GET oppdatering. Det er lett å vite GET driftsmelding oppdatering ved å putte kun postnummer tilsvarende i vinduet på det hjemmmebaserte GET side get.no/v3/kundeservice
  • Å vite om alle vilkår for faktura, status, tilsending, personlige opplysninger, betaling måte, avtale Giro, e-faktura og eventuelle uforventende hendelser
  • Hvordan og hvilke kanaler er det mulig å velge gjennom kontakte GET kundeservice
  • Hvilke vilkår gjelder for utstyr returnering
  • Hvordan oppdatere personlige opplysninger med flytting og adresse shifting via GET kundeservice chat
  • Hva bør kunde gjøre med ustabil internett
  • Hvordan går det an å blir GET kunde
  • Hvordan å bestille GET trodløst ekspert og hvor mye koster det
  • Hva om GET kunde glemt tilgang kode og pin, ta kontakt med GET telefonnummer
  • Hvilke vilkår gjelder for å bytte abonnement type
  • Hva er fordeler med å være GET bedrift kunde og hvilke pakke leverer GET for ulike type bedrifter
  • Å bytte trådløst modem og tilkoble IP telefoni, bestillings vilkår og kundebetingelser
  • Andre GET TV kundeservice tillegstjenester.

Her får du vite de viktigste GET tlf og GET åpningstider

GET TV kundeservice ta være på kunder og lanserer ulike måter kontakter. GET sørger for en hver tid for innovative og lett tilgjengelige kontakt måter for alle kunder grupper.

  1. Sentralbord GET telefon: + 47 21 90 00 00, telefax: + 47 21 90 00 01
  2. Kundersenter + 47 21 54 54 54 og GET kundeservice chat da kunden må være pålogget på GET hjemmeseide, åpningstider Mandag-Fredag 00 – 22.00 norsk tid, Lørdag 11.00 – 19.00 og Søndag 12.00 – 20.00
  3. For Faktura henvendelser + 47 21 54 54 54, Mandag-Fredag vanlige åpningstider, Lørdag-Søndag- stengt
  4. Det er mulig å sende e-post il GET TV kundeservice som kommer til å bli forhandlet i løpet av 4 virke dager. Da bør man utfylle alle nødvendige felter med relevant informasjon på GET hjemmeside kundehenvendelse.get.no/hc/no/requests/new
  5. Med henvendelse til følgende adresse [email protected], får kunde vite om hitorie til faktura, å melde flytting, å melde tidsavtaler, å endre kontaktdetaljer og  ikke minst å bytte kanaler
  6. De bedriftskunder som ønsker å vite mer om spørsmål knyttet til borettslags kundeforhold som brannsikring, alarmer etc., har mulighet å skrive direkte email til [email protected]
  7. GET har også offentlig FB side hvor enhver har mulighet å henvende seg til facebook.com/get.no.tv.

GET kundeservice: de viktigste adresser og tlf nummer av GET kontorer

GET bredbasert nett selskapet dekker alle regioner i landet som Akershus, Asker og Buskerud, Aust-Agder, Bergen, Finnmark, Haugesund, Kristiansand, Nord-Trøndelag og det er lett og enkelt å ta kontakt med kontorer i Norge på følgende adresser  å møte disse direkte, via GET tlf ellers å ringe GET telefon.

  • Maridalsveien 323, 0872 Oslo – hovenkontor med åpningstider Mandag – Fredag, kl 10 om morgen til kl 20 i kvled norsk tid, Lørdag kl 10.00-18.00. Oslo område forhandlere: Elkjøp Megastore Ullevål Sognsveien 68-70 telefon: + 47 815 32 000, åpningstider: man-fre 10.00-21.00, lør 10.00-18.00.
  • Elkjøp Stormarked Skøyen Drammensveien 159, telefon: + 47 815 32 000, åpningstider: man-fre 10.00-20.00, lør 10.00-18.00.
  • Euronics Elektrostormarked Lambertseter, Cecilie Thoresens Vei 3, telefon: + 47 21 04 30 00, åpningstider: man-fre 10.00-20.00, lør 10.00-18.00.
  • Power XL Alnabru, Smalvollveien 65, telefon:  + 47 23 37 65 50, åpningstider: man-fre 10.00-21.00, lør 10.00-19.00
  • Spaceworld Soundgarden Megastore, Storgata 12, telefon: + 47 22 86 24 50, åpningstider: man-fre 10:00-19:00, lør 10:00-18:00
  • Finnmark, Tollbugata 6, 9800 Vadsø, telefon: + 47 78 94 19 60, åpningstider: man/tirs/ons/fre 09.00-16.00, tors 09.00-18.00, lør 09.00-18.00
  • Trømso, Heilovegen 19, telefon: + 47 979 92 382, åpningstider: man-fre 10.00-21.00, lør 10.00-18.00.

Den mest etterspurte tjenesten for kunder er å få rask oppdatering på driftsmeldinger GET

GET gjør enklere hverdager for sine kunder og GET kunderservice passer på at kunder får rask svar og oppdatering på alt som skjer angående relevante tjenester. Det fremragende service er å få tilgang på driftsmelding GET tilbyr til en hver tid. Det vil si  å putte kun postnummer på GET hjemmeside i passende vinduet for den kommune kunder har tidligere registrert seg, gjør det rask tilgang på statusen av GET driftsmeldingen. Det sparer både tid og det lønner seg med effektivitet.

Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

0 Comments

Submit a Comment