GET er norsk selskap som leverer digital TV, IP telefoni og bredbånd tjenester og produkter både til private og bedriftskunder i landet. Det tilbyr først og fremst fiberoptisk og koaksialkabel service som leveres fra hovedstasjon utover til siste forbrukere. Hovedkontor ligger i Norge, Oslo 0872, Maridalsveien 323. GET kontakt er mulig å finne gjennom selskapets forhandlere og lokale kontorer som er fordelt på 8 norske regioner ved sentrum i Oslo. Det er Vest Agder, Nord Trøndelag, Bergen, Rogaland, Sør Trøndelag, Østfold, Buskerud og Akershus. Det jobber 750 medarbeidere som effektiv betjener kunder forespørselen. Selskapet tilbyr direkte veiledning gjennom GET chat. Profesjonelle rådgivere løser rask og produktiv ulike problemer. Det er derfor er GET tok plass som ledende nettleverandør innen kundeservice og fikk dermed prisen i året 2017. I neste artikler finner du gyldige telefonnumre og kontaktadresser til selskapet.
I tillegg til hovedkontoret i Oslo, har selskapet lokale representanter over hele landet. Det er de viktigste GET support adresser:
Kompani har en god del GET forhandler i Norge. Det er både elektroniske varehandel butikker, direkte GET lokale kontorer og vanlige kioskkjeder kross landet. Der får du både bytte, returnere modem, dekodere eller oppsi abonnement.Kunder kan få veiledning og støtte hjelp ved en rekke GET kundesenter fra listen nederst:
Det viser seg at det er stor pågang fra kunder til å sjekke driftsmelding oppdatering. Det vil si at GET sender informasjon om prosesser som foregår i driften. Hvis det har oppstått noen problemer, strømbrudd eller vanskelige værforhold i ulike del av landet, går det an å få oppdatering om alt dette fra GET driftsmeldinger. Det er enkelt å åpne Get nettside, å passe tilsvarende postnummer og da får du opplysninger som gjelder ditt område og regionen. Den tjenesten var etablert for å spare tid og gir kundebasert service. Med driftsmeldingen slipper du fra unødvendige kontakt med kundeservice. Det er mulig å sjekke fra data maskin og mobiltelefonen.
For å kontakte GET chat bør du være innlogget på nettside. Da får du direkte tilgang til veiledere som finner svar på dine spørsmål. Det er nødvendig å fylle felter med mobilnummer eller e postadresse og ditt passord. Om du ikke husker det, har du mulighet å spørre om tilsending via GET.no kundeservice. GET chat veiledere løser spørsmål knyttet til:
0 Comments