Canal Digital tilbyr digital teknologi for både private og bedrifts kunder innenfor TV, PC, nettbrett og mobil, basert på satellitt og kabel tilkobling. Selskapet er ledende i sin bransje over hele Norge og har blitt i drift siden 1997. Til daglig har Canal Digital skapt omtrent 400 000 kunder som bruker satellitt baserte tjenester. Årlige omsetningstall viser seg å blir rundt 2,2 milliarder norske kroner. Det utvalget av TV kanaler utgjør 100 varierte programmer fra Norge, Europa og USA. Det er i stadig vekst sånne tjenester som offentlig TV visning som er godt pakke for bedrifter og de offentlige. Canal Digital kundeservice er representert på ulike tilgjengelige måter flest 365 dager i året.
De viktigste skilder for Canal Digital kontakt:
I de fleste tilfeller oppdager man Canal Digital feil når den logger på hjemmenettside med feil opplysninger. Da får man Canal Digital feilmeldingen og bør kontakte Canal Digital kundeservice for å løse det problemet.
Noen ganger prøver kunde å se på det programmet som ikke er inkludert i dens pakke, og derfor leser man Canal Digital feilmelding. Selskapet oppfordrer kunder å være oppmerksomme og passe nøye på alle opplysninger og slags pakke og abonnementer som gjelder.
0 Comments