Apple er amerikansk basert internasjonalt selskap med sine representanter i Norge. Det jobber fagoplært folk for å skape gode løsninger for kunder og vennlig arbeidsmiljø. De finner alltid svar på krevende spørsmål og tilbyr høyt servicenivå. Apple kundeservice finner fantastiske løsninger for:
Ved å kontakte Apple support får du svar på hvordan opprette egen konto og fordelene med Apple ID.
Siste tall fra året 2016 viser at IPhone blitt den mest populært telefon modell i Norge. Omsetningstall for selskapet ligger på ca 51 milliarder amerikanske dollar. Apple tar hensyn til at kunder får hjelp kun fra autoriserte forhandlere og service centre. Nederst finner du aktuelle service telefon og adresser i Norge.
Apple kundestøtte er fordelt etter kjøp av produkter og spørsmål knyttet til tekniske utfordringer. Apple kundeservice Norge er tilgjengelige via ulike kontakt måte:
Apple Norge representerer sine produkter i mange butikker over hele verden. I Norge finnes Apple produkter ved følgende adresser:
Det er verdt å vite at Apple produkter har kostnadsfri telefon kundeservice støtte i løpet av 90 dager. I mange tilfeller passer det bedre å kontakte chat operatører. Apple support chat oppgi svar for både produkter og tjenester. Alt om salg, betjening og reparasjon for IPad, IPhone, Mac og mer. Enkelt og greit å kontakte Apple kundeservice via tilgjengelig internett. Da får du svar på utfordringer som:
Enn av forskjellige veier å finne praktisk informasjon om produkter og Apple kundeservice er å ha tilgang til Apple Care. Som kunde får du støtte via telefon fra profesjonelle eksperter og alternative service muligheter. Ved siden av finnes det stor fordel å inngå Proteksjon Plan avtale for å sikre seg forbrukerrettigheter. Du skal oppleve at de fleste problemer kan løses via telefon. Care er den Apple support som synliggjøre kontroll statusen på utstyr som ble allerede levert til reparasjon. Apple tar vare på kunder og leverer kun innovative og trygge service løsninger.
0 Comments