Altibox — er et selskap som har strukket fibernett med Altibox kundeservice i 500.000 norske hjem og støtte arbeidet til Altibox telefon, Internett, TV. Mer enn 1,2 millioner nordmenn bruker tjenestene til dette selskapet daglig.
Selskapet dukket opp i 2002 som en deling av Lyse Energi tverrfaglig organisasjon, og ble kåret til Lyse Tele. I 2009 endret selskapet navnet til det det har nå. Utvikling av utvalgte tjenester:
For å levere tjenester av høy kvalitet samarbeider selskapet med 35 forskjellige partnere i det lokale markedet og 6 danske FTTH-nettverk, med mange års erfaring med å bygge lokal infrastruktur.
Teleselskapet er fokusert på å levere kommunikasjonsløsninger ved hjelp av fiberoptiske systemer. Selskapet har utviklet tilbud separat for privatkunder, og separat for bedriftskunder.
Dens viktigste områdene er:
Ifølge en EPSI-undersøkelse har selskapet mottatt høydepunkter fra fornøyde kunder som bruker bredbånd i åtte år på rad. En av fordelene ved selskapet — er å gi tjenester av IP-telefoni og fjernsyn via samme fiberoptiske kabel Altibox kundeservice tlf. Samtidig er 80% av tjenestene som tilbys, svært enkle å bruke, og kundene kan tilpasse seg selv. De merker også et høyt nivå av Altibox kundeservice, som er tilgjengelig i 24 timer syv dager i uken.
Forresten, i 2016, lanserte og sponset selskapet årlige sjakk turneringen «Altibox Norway», som er anerkjent som verdens sterkeste sjakk turnering.
Selskapets opprinnelige mål var å skape den største fiberoptiske ruten av kompromissløs kvalitet i Norge. Kommunikasjon ble gjort slik at kvaliteten tilsvarer dagens virkelighet og holdt seg høy i nær fremtid, tatt hensyn til den høye teknologienivået.
I dag er selskapet oppmerksom på å bevare kundens personlige opplysninger. Personlig informasjon – er personlige opplysninger som navn, adresse, telefonnummer, e-postadresse, IP-adresse, samt informasjon om bruk av tjenester, trafikk. Før kundene begynner å bruke tjenestene til selskapet, signerer de en brukeravtale Altibox driftsmeldinger, som beskriver i detalj hva slags personlig informasjon selskapet bruker, hvordan og for hvilke formål.
For å finne ut kontaktene av Altibox kundesenter i din region, du må logge deg på tjenesten eller angi postnummeret ditt. Deretter finner systemet Altibox tlf til nærmeste delen av selskapet. I andre tilfeller utføres servicestøtte gjennom Altiboks kundeservice i sosiale nettverk. ():
Facebook Kundeservice Altibox | |
Altibox twitter | |
Instagram Altibox problemer |
Hvis kunden har et spørsmål angående tjenestene som tilbys når som helst på dagen, er selskapets Altibox kontakt kundeservice klar til å gi assistanse døgnet rundt:
| Døgnet rundt |
| Døgnet rundt |
| Døgnet rundt |
Vi anbefaler at kunder søker etter svaret på spørsmålet deres på hjelpesiden på nettstedet www altibox no. Hvis svaret ikke er funnet der, eller det oppgitte rådet ikke hjalp, så online-altibox support klar til å hjelpe i denne situasjonen. På servicestøttesiden finner du svar på slike spørsmål:
I sanntid via sosiale nettverk er Altibox kundeservice klar til å svare på andre spørsmål angående levering av tjenester via Altibox telefon.
0 Comments