Categories: Uncategorized

☎ Aftenposten kundeservice

Aftenposten kontakt: offisiell nettside, sider i sosiale nettverk og telefon av Aftenposten kundeservice

Hva er Aftenposten: historie og prestasjoner

Dette er den mest populære avisen i Norge, som kan leses online, samt gjennom en spesiell mobilapplikasjon. For å abonnere, ta kontakt med Avtenposten kundeservice ved å ringe telefonlinjen. Alle Avtenposten kontakt finner du i den fjerde delen av denne artikkelen. Aftenposten historie begynte 14. mai 1860, grunnleggeren var en forlegger Christian M. Schibsted. Det første avisen navnet — «Christiania Adresseblad». 1. januar 1861 mottok avisen et nytt navn “Aftenposten”. I 1885 hadde selskapet en seriøs konkurrent i form av avisen “Morgenbladet”, som ble utgitt to ganger om dagen, så kveldsnyheter kom i morgenutgaven, og de daglige nyhetene kom om kvelden. Redaktør Aftenposten begynte også å publisere en avis 2 ganger om dagen, og kveldsutgaven hadde en kort tittel — «Aften». I 2010 ble denne avisen den mest massive publikasjonen i Norge. Sirkulasjonen av denne avisen overskredet «VG» («Verdens Gang») — 239 tusen eksemplarer. Og dette er 6000, mer enn det av «VG». I 2013, etter lanseringen av nettstedet, økte antall lesere til 745 000 per dag. En annen 232 tusen nordmenn leser avisen gjennom en mobil applikasjon.

Hvilke emner diskuteres i Aftenposten

Publikasjonen dekker nyheter fra 9 områder av livet:

  • Politikere (informasjon om kommende valg, hendelser i politikernes liv, konflikter mellom partier og andre like viktige politiske nyheter).
  • Økonomi og finans (innenlands og internasjonalt).
  • Kultur og kunst (teater, kino, konserter).
  • Vitenskap og historie (nyheter fra verden av arkeologi, rapporter om migrasjon av dyr).
  • Medisin (epidemic advarsler, medisinering informasjon og anbefalinger om bruk av medisin).
  • Sport (konkurranser, interessante detaljer fra livet til kjente utøvere).
  • Dagligliv (bruksregninger, tips for omsorg for huset og hagen).
  • Historier fra livet til kjendiser.
  • Vær (klimaendringer, værvarsel for Oslo og andre byer).

Hva er fordelene med denne avisen?

Når du abonnerer, får du 4 fordeler:

  • Nyheter oppdateres hver dag, så du får bare den nyeste informasjonen.
  • Evnen til å holde seg oppdatert over nyheter overalt og alltid. Alle nyhetene du finner på nettsiden til avisen online, og hvis du ønsker det, kan du lese dem gjennom mobilapplikasjonen på veien.
  • Du kan også betale et abonnement via Internett. Du trenger ikke å stå i kø på banken.
  • Kundestøttepersonalet er tilgjengelig for å svare på dine spørsmål 7 dager i uken.

Aftenposten kontakt: nettside, adresse og sider i sosiale nettverk, telefonnummer og lenke til Aftenposten kundeportal

Alle kontakter på ett sted:

Når Aftenposten kundeservice fungerer

Tabellen viser tidsplanen for kundeservice på sentralkontoret (adresse: Akersgata 55, 0180 Oslo).

Ukens dag Sentralkontor
Mandag 08:00 – 16:00
Tirsdag 08:00 – 16:00
Onsdag 08:00 – 16:00
Torsdag 08:00 – 16:00
Fredag 08:00 – 16:00
Lørdag 08:00 – 11:00
Søndag 09:00 – 11:00

Få tidsplan for telefoner, ringe til hotline 02 286.

Hva kundene spør ved å ringe til Aftenposten kundesenter

Disse 30 spørsmålene vil hjelpe deg med å formulere din klage til Aftenposten kundesenter:

  • Hva er en Schibsted-konto og hvilke fordeler girden meg?
  • Hvorfor forbyder du individuelle brukere?
  • Kommer avisen ut hver dag eller en gang i uken?
  • Hvordan kan jeg abonnere på Aftenposten abonnement?
  • Kan jeg kommentare artiklen dine anonymt?
  • Jeg finner ikke Aftenposten kundeportal på nettstedet ditt. Hvor ligger han?
  • Hvordan kan jeg utstede et avslag på å abonnere fra avisen?
  • Hvorfor noen nyheter kan ikke kommentere?
  • Kan jeg svare på en kommentar hvis avisen ikke har svart på det?
  • Jeg har allerede en konto. Hvordan kan jeg abonnere på en personlig konto?
  • Hvordan kan jeg endre passordet i kontoen min hvis jeg glemte det?
  • Hvor finner jeg Schibsted-kontoen min?
  • Når mottar jeg fakturaen?
  • Kan jeg få en digital tilgang til avisen hvis jeg allerede har gjort en månedlig forskuddsbetaling?
  • Jeg laget et abonnement. Hva må jeg gjøre for å få digital tilgang?
  • Vil jeg motta kvittering hvis jeg betaler for Visa-kortet mitt?
  • Hvorfor er fakturaen forskjellig hver gang? Hva er årsaken?
  • Hvor kan jeg se hvor lenge jeg abonnerer på Aftenposten abonnement?
  • Jeg har allerede betalt fakturaen, men jeg har fortsatt mottatt en påminnelse om betalingen via e-post. Hva skal jeg gjøre?
  • Hva er en Giro-kontrakt? Hvilke fordeler vil han gi meg?
  • Kan jeg få en regning i en elektronisk bank, ikke via post?
  • Kredittkortet mitt er utløpt og er ikke lenger gyldig. Kan jeg betale et månedlig gebyr via et debetkort?
  • Hvordan endre vilkårene for utbetaling?
  • Hvilke temaer som berører forfatterne i avisen?
  • Hva er et A-kort?
  • Under hvilke forhold kan jeg få et A-kort?
  • Kan jeg abonnere på en venn eller bror?
  • Vil jeg få rabatter hvis jeg kjøper et A-kort?
  • Gi meg Aftenposten kontaktsiden på Facebook.
  • Hvor kan jeg kontakte Aftenposten kundeservice, hvis jeg vil skrive ut historien min i en avis?

Ring 02 286 på hotline og få svar på dine spørsmål!

1 Comment

  1. Hei!

    Jeg ønsker å sette inn en jubileumsannonse i fredagens avis.
    Hva koster dette for en privatperson? Har dere en mail jeg kan sende bestillingen til?

Submit a Comment Cancel reply

asyagar